Pratar ni politik?

Ehm, Hej! Kom precis hem från en shoppingtur med Burren och den nya Sandra! Jag säger bara en sak: JAG TÄNKER INTE SHOPPA MED BURREN IGEN! Hon säger att hon måste åka å handla en gång till och att någon ska följa med henne, TA SKYDD!!!!! Hon är den sääämsta på att shoppa. Bara massa gnäll! FI FAN!

Okej nu känner jag att det blev lite mycket negativ energi här och det var inte meningen, för jag är faktiskt på mycket bra humör för tillfället. Pengarna strömmar in, jag "fynda idag", kräftskiva imorn och kul i Nykvarn på lördag! LIVET LEKER!

Jaha.. okej folk gillar bilder. Så för att kunna ha kvar de typ 3 läsarna jag och Burren har så lägger jag ut en bild på två personer jag tycker väldigt mycket om och som jag jag ska dela bil med imorn. Dock kan de vara lite snuskiga ibland som på denna bild.. men men .. försöker se förbi de. Bara de inte håller på i bilen :S

Okej, nu drar jag!
Pusseluss
/ Vårtan





( Ted Gärdestad <3 )

Kommentarer
Postat av: Jack Dawson

Lika fina som mig och Rose.

2009-08-20 @ 21:10:01
Postat av: Sandra i solen

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!! JACK IS BACK!!!!

2009-08-20 @ 21:18:18
URL: http://snuskdiana.blogg.se/
Postat av: Burren

Men sandra skärp dig nu dååå, JAG BEHÖVER JU HJÄLP !!! NÄE, jack is back? seriöööst? Vad var det jag sa mina vänner, jag hade rätt!

2009-08-20 @ 21:29:29
Postat av: Sudden

hahaha men det där vill inte jag hööra!

2009-08-21 @ 00:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0