EMO var de jaa!

Ja i Fredags var det EMO som gällde! Hade verkligen trevligt, slutade med att jag gick hem till Petra och deckade i hennes soffa! Hahah, tack Petra för att du sen tog hand om mig ;) Och igår, Lördags var det glöggparty hemma hos Axelina, vilket jag skippade för att jag var så sjuukt bakis, fett tråkigt, men så kan det va ibland! Hade bakat och fixat hela veckan för glöggpartyt, men men, så kan de gå! Man har ju trots allt bara sig själv att skylla! :P



Rasmus, tänker på dig! Krya på dig!
/// EMOIDDAAAAA

Kommentarer
Postat av: FETTOKISSEN

Du passar

2009-11-29 @ 17:33:32
Postat av: Sandra

Har aldrig sett dig så snygg tidigare ;)

2009-11-30 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0