Sandra i MITT hjärta!

Hej hallå! Idag är det kallt vill jag lova, just nu 18,5 minus! GAAH! I DIE!
Jag saknar mina tjejer, SJUKT JÄVLA MYCKET! Blir galen snart....nu får ni fanimej ta och komma hem! Dagarna går sjuukt segt, jag pluggar, pluggar och pluggar! Hoppas fan tentan går bra den 13:e asså.. och imorron bär det av hem till Pata på födelsedagsmiddag, det ska bli mkt mys! Sen bär det av till Västerås på Fredag, då börjar allvaret på riktigt igen....jobbigt, men ändå skönt. Har jag ngt att göra så jag slipper tänka på att mina babes är borta!
Och den 29:e januari blir det sexparty hemma hos Veronica, SJUKT KUL!! Ser verkligen fram emot de!

Näe, nu är det mat, jag drar!

// IDDDAA

Kommentarer
Postat av: Sandra

alskar dig!

2010-01-07 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0