Man får inte va slöö, för då blir man döö!

Ja tjena! Burren här! Ja jag måste börja skärpa till mig när det gäller bloggandet nu känner jag, och sandra också för den delen ;D men nu har inte internet fuckat ut på hela 15min WOHOOO! Så då tog jag tillfället att BLOGGAAA! Japp, tillbaka till västerås och pluggandet, skööönt är det. Åhhh vilken löördag det blev! ojojoj, mkt mkt skoj, TACK ELLEN, ANNA OCH RASMUS :D och alla andra också såklart, hade verkligen kalasskojj! Jaha nehe...hem till Nykvarn igen på torsdag då, ja vilket jävla åkande det är på mig, men efter helgen stannar jag nog här i Västerås ett tag, måste ju umgås med mina bruudar här också! Ne, sandra, nu lämnar jag över ordet till dig :D

/ Sherlock

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Jag vågar inte blogga en dag som denna, kan skriva något så jag blir stämd eller något...

Jag dog inte i duschen iaf, tur. Ska se om jag sätter maten i halsen nu när det är dags för middag. PUSS

2009-10-06 @ 18:14:49
Postat av: stivieee

i söndags va det bulldagen

2009-10-06 @ 19:51:24
Postat av: Ida

haha, ja de var en jävla tur att du överlevde dagen sandra :D annars hade det blivit lite jobbigt tycker jag! Jajamen, bulldagen var det ja! Bra där stefan!

2009-10-07 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0