R.I.P #9


I natt dog han, Derek Sutton (Patrick Swayze).
Du medverkade i två av mina absoluta favoritfilmer, tack! För det kommer du alltid finnas i mitt hjärta!
"Your like the wind"

I helgen åker jag till B M!
Ikväll ska jag titta på världens bästa film för 9000000 gången och tänka lite extra på dig. Yblood


Puss 
/ Sandra i regnet och stormen




Ps.
(Patrick Swayze) Ville bara säga att DirtyD brukar betyda typ universums bästa låt för mig, men ikväll står de för DirtyDancing, nej hela veckan ska de stå för de. Ds. (Derek Sutton)
Nämän satan va fyndigt de vart, ödet!


Kommentarer
Postat av: Jack Dawson

Han var lite coolare än själva huvudpersonen i Young blood. Han var iofs alltid tämligen cool. Riktigt slug där med Ps och Ds.

Jobbigt när folk tynar bort. Vet hur det känns efter att ha vart infryst i ett isblock på havets botten - för att sedan inse att Rose är borta...

2009-09-15 @ 18:30:24
Postat av: Sandrewet

Ja coolare kanske, men inte hetare (förlåt Swayze)!

hahaha, ja fast Jack, jag tror du har det värre, nummer 9 fick nog frid nu, men du körde typ åt andra hållet, stackar!

2009-09-15 @ 18:33:54
Postat av: Ida

hahhaa, ni är såå störda :D

2009-09-15 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0