Ensam

Jaha, då är man tillbaka i västerås igen, och jag är heelt själv!! Rätt skönt faktiskt, men ändå tomt! Skönt att Moa kommer hit redan på Lördag, så jag ska nog klara mig :) Patrick kom förbi mig igår och fikade lite, guuuud vad kul det var att se han igen, och få se bilderna från resan, men det fick mig att bara sakna Sandra, Annika och Evve ÄNNU MERA! Men nu är det inte lång tid kvar, :) Längtar som tuuusan!

Helgen ska bli rolig, ska fira Petras grabb på lördag, ser jag verkligen fram emot! Annars blir det väl bara plugg och plugg....uäähh...

Jag drar! / Ida i skoooogen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss pa du!

2010-02-26 @ 05:57:22
Postat av: Ida

PUSS PÅ DUU SANDRAISOLEN <3

2010-02-26 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0